Darent Valley Path

De uitgestippelde pad Darent Valley Path is 19 mijl lang, na de Darent van de oevers van de rivier de Theems in Dartford via de Kent Downs Area of ​​Outstanding Natural Beauty op de Greensand heuvels boven Sevenoaks.It ligt dicht bij Shoreham Village en Otford Village.

De route is goed bereikbaar met het openbaar vervoer waardoor het ideaal is in te breken in hanteerbare wandelingen. Treinstations liggen op Sevenoaks, Bat & amp; Bal, Otford, Eynsford, Farningham Road, Dunton groene station & amp; Dartford, en er zijn vele buslijnen langs de route.

De route wordt ook gebruikt door National Cycle Netwerkroute 125, die dezelfde route als het voetpad volgt.

Route Routebeschrijving

Er zijn twee opties bij het starten van het zuidelijke einde van de route;

• A De Oost-arm begint dicht bij Sevenoaks station in Bradbourne Park Road, en al snel komt de kleine parken die Bradbourne meren zijn. Afslag naar de A25, Bradbourne Vale Road, die moet worden gekruist met zorg. Het pad en de poort zijn gemakkelijk gemist en de houten paal met het Darenth Valley Pad teken wordt gedeeltelijk verduisterd op het grasveld momenteel bezet door paarden. De route is goed aangegeven vanaf hier naar de kruising met de West-arm bij de spoorbrug boven Otford.
  • B The Western arm begint tegenover het Bricklayers Arms PH in Chevening Road, Chipstead Sevenoaks. Een informatiebord markeert het begin van de route welke paden rond Chipstead meer volgt voor het snijden dwars door het land in de richting van Dunton Green. Hoewel de route is bewegwijzerd, zijn de tekenen gedeeltelijk verduisterd door kreupelhout in plaatsen en een kaart met de route wordt aanbevolen. Na het passeren van onder de M26 de route klimt naar de A224 die moet worden gekruist in de buurt van The Rose en Crown openbaar huis, voordat Noord langs London Road. Een klein pad omzoomd door een haag en een lage muur naast het Donington Manor Hotel leidt naar het platteland, en deelt zijn route met de North Downs Way, ontmoeting met de Oost-arm bij de spoorbrug boven Otford.

De route naar Otford volgt een kleine lane & amp; landgoed wegen, voor het oversteken van de Darent waar de Pilgrims Way West wordt High Street, Otford. Er zijn verschillende winkels en verfrissing stops in Otford op korte afstand van de route. Een eigen oprit meteen naast de rivier is de route van Otford, & amp; dit snel verandert in wandelpaden met Stiles. Hoewel de rivier snel uit het oog verloren onder de bomen & amp; kreupelhout, de vallei van de rivier is erg mooi. Deze goed aangegeven deel van de route gaat door een golfbaan voor het invoeren van de rand van Shoreham.

Shoreham biedt een keuze uit routes, beide zeer mooi op hun eigen manier. De route boven het dorp die voor het eerst is aangetroffen passeert dicht bij een bankje met uitzicht over de vallei, terwijl de onderste route dicht bij de rivier heeft zijn eigen charme lopen op de metaled pad naar de rand van het dorp.

Het verlaten van Shoreham, het pad volgt de rivier de voet als het hoofd door middel van aangename landschap richting Eynsford. Bij uw volgende kruising met een weg, steek de weg schuin naar links, klimmen 5 of zes stappen, en volg het pad langs het veld rand naar rechts, dat is veel aangenamer & amp; veiliger dan de hoofdweg. Aan het einde van het pad, de route passeert de achterzijde van de Lullingstone bezoekerscentrum, die een klein restaurant & amp huizen; cadeauwinkel. Het nabijgelegen 'Hop shop' levert ook lokale producten & amp; cadeaus. Het pad voor de volgende mijl is direct naast de rivier, langs dicht bij Lullingstone Castle & amp; de World Garden of Plants. De kleine baan blijft Noord, maar de route is aan de linkerkant, net voor de Lullingstone Romeinse Villa.

Klimmen een aantal stappen de route gaat over in landbouwgrond weer voordat u scherp rechtsaf richting over de helling. De route loopt in de buurt van Eagle Heights aan de linkerkant, voor het oversteken van een kleine weg & amp; rubriek schuin de heuvel af naar Lullingstone Lane die wordt gevolgd om de juiste voordat u linksaf in Sparepenny Lane. Na ongeveer 100 meter van een nieuwe route is gemaakt parallel aan de weg, alleen maar om zijn recht. Volg deze weg voor het grootste deel van de lengte van Sparepenny Lane, alvorens terug te keren naar de weg, rechts draaien, en lopen de heuvel in Farningham tot de kruising met Dartford Road.

Het pad verlaat Farningham door de achterste parkeerterrein van het hotel / restaurant op de kruising. Het pad volgt nu de rivier de voet voor een korte afstand, alvorens te worden gescheiden door hekken als de weg loopt dicht bij Horton Kirby Cricket Ground. Bij de kruising met de Franken Lane linksaf, loop dan langs de weg tot u de brug & amp te steken; meteen rechts langs het pad naast de rivier. Het pad loopt door de Westminster velden speelvelden met zijn kleine toiletgebouw, alvorens verder te gaan naast de rivier in op de hoek van het veld in een modderige weg naar Zuid Darenth. Dit kan een populaire stretch voor vijver dompelen, vissen en rondom de rivier genietingen zijn

Sla rechtsaf naar Station Road, vervolgens linksaf bij de briges pub en onder de hoge Victoriaanse viaduct via de kleine pad langs Horton Road, die wordt gevolgd door het dorp. Er zijn hapjes & amp; een paar winkels verkrijgbaar here.then op het postkantoor in de buurt van het dorpje groene blijven lopen langs de rivier langs de Devon brug en naar de oude molen aan de onderkant van Holmesdale Hill, slaat u linksaf een kleine oprit, die al snel een voetpad over landbouwgrond maak je eigen weg over alle velden tot je bij een opening aan de onderkant van het veld en komen in de buurt van de kerk aan de onderkant van Darenth Hill. Kruis zorgvuldig deze drukke weg en voer Darenth Road, tegenover, die wordt gevolgd om het voetpad aan het einde. De weg terug naar de rivier volgen voordat je weg en langs de A225 Hawley Road enkele honderden meters worden gedwongen, onder de A2 door te geven.

Weer aan het pad van de weg aan de achterkant van de prullenbakken in de lay door & amp; volg het pad langs de rivier als het overgaat in Dartford, gaan dicht bij het industrieterrein vóór het bereiken van Dartford. Kruis Powder Mill Lane, en volg het pad tussen de meren & amp; rivier, op weg naar de voet tunnel passeren onder de drukke & amp; gevaarlijke Princes Road. Princes Road markeert de grens voor het Central Park & ​​amp; het pad loopt door het park, verlaten naast het museum & amp; bibliotheek. Sla rechtsaf lopen tegen de verkeersstroom langs Market Street, & amp; steek de weg naar de pelikaan kruising voordat de weg volgen naar rechts langs de High Street. Onmiddellijk na Dartford kerk linksaf St Saviours Walk & amp; dan door de tunnel. Loop naar de rivier & amp; vinden het pad loopt naar de achterkant van de kantoren, en volgen naar de houten brug in de buurt van Dartford treinstation. Laat de brug niet over, maar volg het pad onder de stenen bruggen & amp; in Mill Pond Road, die moet worden gekruist met zorg op een van de eilanden. Bij de rotonde rechtsaf naar Hythe Street, en na ongeveer 100 meter neemt u de weg naar rechts leidt over de rivier. Na het oversteken van de rivier, direct links & amp; het pad langs de achterkant van de bedrijventerreinen zoals buren & amp verlaat; hoofden naar het platteland naar de rivier de Theems. Het pad rijdt onder de drukke A206, Bob Dunn Way, voordat u de waterkeringen naar de monding van de rivier Darent, waar hij samenkomt met de rivier de Theems.

(0)
Commentaren - 0
Geen commentaar

Voeg een reactie

smile smile smile smile smile smile smile smile